سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه ۲۵۲۱ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده است، از افزایش تعداد استان‌های در وضعیت قرمز خبر داد.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۹ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

وی همچنین گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری ادامه داد: ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تاکنون ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله‌گذاری اجتماعی و لزوم استفاده از ماسک گفت: استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: استان‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبر 530917

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    1 0
    یعنی این همه تجهیزات مدرن بیمارستانی توی دنیاوجودداره هیچ دکتری تابحال نتوانسته پادز پیداکنندحیف این همه درس خودشون پول خرج کردن دولتها برادکتراشون